Sessió 0

TREBALL D’ORIENTACIÓ PROFESSIONAL – ESCOLLIR UNA PROFESSIÓ

El tutor/a et designarà una professió per tal que la investiguis el més minuciosament possible desenvolupant una sèrie de punts. 

Què cal fer?
En un document de text de l'aplicació libre officce o word, redactar la introducció sobre què tractarà el vostre treball.
Tamany de lletra 10-12

paraules: mínim150/màxim 200

Hi explicarem el perquè hem escollit aquesta professió i que desenvoluparem en el treball, què ens ha motivat a escollir-la, etc...

Podem partir del següent punt:

Quins objectius se'ns plantegen per fer el  treball?
Aprendre sobre una professió només ?
Visualitzar en perspectiva el nostre itinerari formatiu? 
Pensar en les sortides que es deriven dels estudis? 
Crec que......aquesta és una professió emergent o no per.......

O per exemple, començant explicant les meves vivències sobre (per ex.) la música:

Em vull dedicar a ser músic perquè des de que era petit (4 anys) es el que més feliç em fa a la vida, el que més em motiva i amb el que gaudeixo, perquè...


Altres formes de començar


- En aquest treball parlaré sobre la professió de...

- En un futur m'agradaria dedicar-me a...
- Vull aprendre a... per...
- Des de que tinc ús de raó m'agrada...
- Sempre m'he proposat arribar a ser allò que desitjava i no he sabut com arribar-hi. Espero, investigant aquesta informació a fons...

- Com que el meu pare/mare/conegut, etc... és...............

Com s'ha de lliurar?
En format pdf. a la safata de lliurament del Moodle
Curs: Orientació Acadèmica i Professional de 4t


Per més endavant:

COS DEL TREBALL: Apartats dividits en aspectes que haurem d'investigar i documentar. (sortiran publicats al blog). Aquest també conté una entrevista a un professional en actiu de la professió que esteu investigant. Si no en coneixeu cap, pregunteu.